جمعه 31 فروردین 1403
Menu

اسلایدر خبری

جستجوی خبر

خبرخوان

شرکت پالایش نفت بندرعباس تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمان ایران را دریافت کرد

شرکت پالایش نفت بندرعباس تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمان ایران را دریافت کرد

شرکت پالایش نفت بندرعباس در پانزدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی به عنوان سازمان سرآمد کشور معرفی و تقدیر نامه چهار ستاره دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی از سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی در پنج بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی که بر اساس الگوی تعالی سازمانی ارزیابی شده بودند، در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهی تعهد به تعالی تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، شرکت پالایش نفت بندرعباس در بخش ساخت و تولید پس از ارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمان برگرفته از مدل بین المللی EFQM اروپا که با حضور ارزیابان مرکز تعالی سازمان ایران صورت گرفت موفق به دریافت تقدیر نامه چهار ستاره شد.

امسال ۱۶ سازمان در سطح تندیس، ۳۵ سازمان در سطح تقدیرنامه برای تعالی، ۱۸ سازمان برای گواهی تعهد به تعالی از میان شرکت‌های بزرگ و معتبر کشور متقاضی جایزه ملی تعالی سازمانی بوده‌اند و شرکت پالایش بندرعباس با دریافت تقدیر نامه چهار ستاره، بالاترین رتبه را در بین دیگر شرکتهای نفتی کسب کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: در مرحله ارزیابی، رویکردها، فرآیندها و نتایج شرکت در حوزه منابع انسانی و پروژه‌های مرتبط با فرصت‌های بهبود، مورد ارزیابی قرار گرفت .

مهندس هاشم نامور افزود: تلاش و اهتمام همه کارکنان شرکت بر اساس استراتژی‌های تدوین شده در این حوزه در راستای اعتلای سرمایه‌های انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس و استفاده از آنها به عنوان ابزاری برای شناسائی وضعیت موجود و مقایسه خود با سایر سازمانها به منظور کاهش فاصله عملکردی از عوامل موفقیت در این دوره از جایزه تعالی سازمان بود.

وی افزود: ارزیابی حوزه منابع انسانی بر اساس مدل تعالی منابع انسانی مبتنی بر مجموعه‌ای از ارزش‌های محوری، معیارها و زیرمعیارهای حوزه منابع انسانی است که سازمان‌ها با تطبیق و ارزیابی حوزه منابع انسانی با این مدل، نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن برنامه‌‌ریزی می‌کنند.

بر اساس گزارش ارزیابان مرکز تعالی سازمان ایران، علاقه مديريت و كاركنان به تعالي سازماني، وجود رهبري كاريزماتيك در سازمان، تعامل مثبت با مشتريان، تامين كنندگان و جامعه، استقرار كامل و مناسب سيستمهاي مديريتي، توجه ويژه به توانمندسازي و مسائل رفاهي كاركنان، وجود روشهاي مناسب حمايت از كارهاي خلاق و نوآورانه، تلاش قابل تحسين درخصوص كاهش آلاينده هاي زيست محيطي و سرمايه گذاري و برگزاري دوره هاي آموزشي بخصوص در زمينه HSE از جمله نقاط مثبت شركت پالايش نفت بندرعباس عنوان شده است.

پانزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی با حضور مقام ها، مدیران ارشد سازمانها و متخصصان، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.