پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پالايشگاه اصفهان بازديد كرد

  • 27 خرداد 1399
  • 08:20
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3760 بازدید
  • Article Rating
نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از پالايشگاه اصفهان بازديد كرد

دکتر مهدی طغیانی نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از شركت پالايش نفت اصفهان  و دیدار با مدیرعامل و معاونين این شرکت و  با بیان این‌که نزدیک به نیمی از اقتصاد استان را بخش صنعت در برگرفته است، تصریح کرد: شركت پالايش نفت اصفهان  ازجمله مجموعه‌هایی است که جایگاه مهمی در تولید و اقتصاد کشور دارد. ازاین‌رو اعتقاد ما بر این است که این شرکت می‌تواند با عنایت به ظرفیت‌های موجود، در زمینۀ توسعه و جذب نيروهاي بومي استان  نيز بيش از پيش نقش‌آفرین باشد.
طغیانی در ادامه، ضمن قدردانی از دستاوردها و تلاش مدیران و شركت پالايش نفت اصفهان  اظهار داشت: به نوبۀ خود از مدیران و کارگران عزیز این شرکت تشکر می‌کنم و به ایشان خدا قوت می‌گویم؛ چراکه این عزیزان در واقع در خط مقدم جبهۀ تولید و ایجاد ارزش در اقتصاد کشور مشغول فعالیت‌اند.
این نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس براساس رسالتی که بر دوش دارند، هر جا که نیاز به اصلاح قوانین و رفع موانع قانونی تولید باشد، از هیچ همکاری و تلاشی مضایقه نمی‌کنند و به‌گونه‌ای عمل خواهند کرد که موانع داخلی و تحریم‌ها نتواند به صنایع و اقتصاد کشور آسیب برساند.
در این بازدید، مدیرعامل شركت پالايش نفت اصفهان  نیز با ارائۀ گزارشی از عملکرد شرکت  گفت: خرسندیم که در سالی که به فرمودۀ مقام معظم رهبری «جهش تولید» نام‌گذاری شده است،واحد تصفيه گازوئيل به بهره‌برداری خواهد رسید و به شعار سال جامۀ عمل خواهد پوشاند.
مرتضي ابراهيمي از رعایت پروتکل‌های مربوط به بیماری کرونا و استمرار افزایش تولید در شركت پالايش نفت اصفهان در این شرایط سخت به‌عنوان یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای مهم شرکت یاد کرد.
وی  ضمن قدردانی از زحمات تمامی نمایندگان مجلس در ادوار گذشته خاطرنشان کرد: بي ترديد قوۀ مقننۀ کشور و به‌طور مشخص مجلس شورای اسلامی می‌تواند بیش از پیش یاری‌رسان بخش صنعت کشور باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.