پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

برگزاری رویداد کارآفرینی تقاضا محور شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

  • 24 خرداد 1401
  • 09:43
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1524 بازدید
  • Article Rating
برگزاری رویداد کارآفرینی تقاضا محور شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

برگزاری رویداد کارآفرینی تقاضا محور شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس
شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس هم‌زمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رویداد کارآفرینی تقاضا محور را با هدف شناسایی شرکت های دانش‌بنیان برگزار کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: با توجه به مزین شدن سال 1401 توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین»، به همت همکاران ارجمندم در شرکت نفت ستاره خلیج فارس با هدف شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان برای حفظ و ارتقای ظرفیت تولید، رویداد کارآفرینی تقاضا محور را اجرایی کرده‌ایم.

علیرضا جعفرپور ابراز کرد: بسط و توسعه همکاری صنایع بالادستی با شرکت‌های دانش‌بنیان یک رسالت اساسی به شمار می‌رود که نیازمند نگاهی ویژه است و بهره‌گیری از دانش و نوآوری مجموعه‌های علمی که عمدتاً از جوانان کوشا و مستعد کشور تشکیل‌شده‌اند، می‌تواند اعتلای هرچه بیشتر صنایع و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف را رقم بزند.

وی ادامه داد: در این راستا هم‌زمان با بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی رویداد کارآفرینی تقاضا محور را اجرایی کرده ایم تا برای شناسایی، گسترش همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و حمایت از تولید داخل گام برداریم.

جعفرپور اظهار کرد: پس از ارزیابی نیازهای مختلف شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس برای حفظ و ارتقای ظرفیت تولید فرآورده‌ها، با ارائه کتاب نیازهای فناورانه این شرکت در نمایشگاه  بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به معرفی نیازمندی‌ها و شناسایی ظرفیت دانش‌بنیان‌ها پرداخته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در این کتاب به تفکیک نیازهای شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در زمینه‌های خدمات فنی و مهندسی، عملیات بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات، برق، ابزار دقیق، سیستم کنترل، فناوری اطلاعات و ارتباطات، علوم داده، ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پژوهش و توسعه معرفی شده است که راهی آسان را پیش روی شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه همکاری با بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در پایان گفت: از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت می‌شود در طی زمان برگزاری نمایشگاه تا تاریخ 26 اردیبهشت ماه 1401، با مراجعه به غرفه شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در سالن 5 نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به اعلام توانمندی‌های خود برای توسعه همکاری با این مجموعه عظیم نفتی کشور بپردازند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.