جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ستاره باز هم رکورد زد؛ تولید روزانه 47 میلیون لیتر بنزین

  • 07 اردیبهشت 1398
  • 09:16
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4207 بازدید
  • Article Rating
ستاره باز هم رکورد زد؛ تولید روزانه 47 میلیون لیتر بنزین

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از ایجاد مقدمات ابتدایی برای رسیدن به تولید روزانه 47 میلیون لیتر تا هفته‌ی آینده خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، «محمدعلی دادور» در تشریح این خبر بیان داشت: با تغییرات ایجاد شده و تولید روزانه ۲۰ هزار بشکه نفتای شیرین، ظرفیت واحد بنزین‌سازی پالایشگاه نیز ارتقا می‌یابد و مقدار بنزین تولیدی تا یک هفته آینده به روزانه ۴۷ میلیون لیتر می‌رسد.
وی افزایش ظرفیت تولید را یکی از اصلی‌ترین رویکردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سال رونق تولید عنوان کرد و افزود: در سال گذشته با پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، حمایت‌های همه‌ی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش، ازخودگذشتگی و خودباوری مهندسان و کارگران ایرانی، فاز دوم و سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد مدار شد و کشور به خودکفایی در تولید بنزین دست یافت.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ادامه داد: در سال جاری نیز با هدف ایجاد رونق تولید، افزایش ظرفیت تولید فرآورده‌های استراتژیک انرژی از جمله بنزین را در دستور کار قرار داده‌ایم و همچون گذشته حفظ کیفیت نیز اولویت مجموعه خواهد بود.
وی در پایان درباره‌ی تاثیر تحرکات استکبار جهانی و افزایش فشارها بر کشور نیز چنین گفت: خوشبختانه امروز دلواپس تحریم‌ها نیستیم چرا که به مرحله‌ای از پیشرفت دست یافته‌ایم که اکثر قطعات مورد نیاز پالایشگاه‌ها در داخل کشور تامین می‌شود و این می‌تواند در کنار تخصص مهندسان و مدیران پالایشگاه ستاره خلیج فارس، کلید حفظ خودکفایی در عرصه‌ی پالایش میعانات گازی باشد.

 

منبع : روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.