پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت پالایش نفت اصفهان راه‌اندازی شد

  • 20 مهر 1399
  • 12:19
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3049 بازدید
  • Article Rating
سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت پالایش نفت اصفهان راه‌اندازی شد

سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت پالایش نفت اصفهان، باهدف برقراری ارتباط دوسویه در سایت، آغاز به کارکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، تمامی مشتریان پالایش نفت اصفهان می‌توانند با دریافت کد کاربری و رمز عبور، هرگونه سؤال، نظر و یا پیشنهاد و درخواست خود را درزمینه خرید محصول، برنامه‌های فروش و موارد دیگر مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند.

 در این سامانه با نخستین تماس مشتریان، یک پروفابل ایجادشده و اطلاعات به‌صورت متمرکز نگهداری می‌گردد ودرطول زمان روندهای مختلف مانند تعداد دفعات ارتباط و مراجعه به خدمات و برنامه‌های آتی شرکت جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان بر اساس آن مناسب‌تر از گذشته تدوین می‌شود.

بنابراین گزارش، سامانه مدیریت ارتباط با مشتری، مشخصات کامل مشتریان، قراردادها، صورت‌حساب کامل٬محصولات خریداری‌شده، خدمات دریافتی و موارد مربوط را نیز به‌روز می‌کند.

همچنین در این سامانه استراتژی‌ها، ارتباطات و طراحی خدمات و محصولات جدید بازنگری می‌شود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.