پنجشنبه 30 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

از پژوهشگران و فناوران شرکت پالایش نفت اصفهان تجلیل شد

  • 01 دی 1399
  • 08:54
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3957 بازدید
  • Article Rating
از پژوهشگران و فناوران شرکت پالایش نفت اصفهان تجلیل شد

۳۰ آذر ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، معاونین و مسئولین شرکت پالایش نفت اصفهان از  پژوهشگران و فناوران برتر این شرکت تجلیل شد.
در این مراسم مرتضی ابراهیمی تصمیم‌گیری برای حرکت در مسیر تحقق اهداف مرجعیت علمی را یکی از اصول پالایشگاه اصفهان با رویکرد توسعه محور دانست و خاطرنشان کرد: برای دستیابی به هدف‌های کلیدی‌تر باید گروه‌ها و تیم‌های پژوهشگر شرکت فعال‌تر شوند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان در سطح علمی رتبه قابل قبولی دارد، گفت: از همکاران تحصیل‌کرده و متخصص خانواده بزرگ پالایشگاه انتظار می‌رود در تمام امور مشارکت فکری و عملیاتی داشته باشند تا در کنار هم به رشد و بالندگی این واحد معظم صنعتی برسیم.
مصطفی الهی معاون مهندسی و توسعه شرکت نیز طی سخنانی ابراز امیدواری کرد: چراغ علم بیش‌ازپیش روشنایی‌بخش فعالیت این شرکت باشد.
محسن مرادمند رئیس پژوهش و فناوری پالایشگاه اصفهان نیز طی سخنانی گفت: ما در تلاش هستیم تا بهترین و کارآمدترین پژوهشگران و فناوران شرکت را شناسایی کنیم و از آنان برای ارتقاء سطح عملی شرکت بهره‌مند شویم.
در بخشی دیگری از این نشست دکتر غریبی از همکاران و پژوهشگران برتر شرکت پالایش نفت اصفهان به مناسبت هفته پژوهش چندین پروژه پژوهشی را تشریح کرد: اصلاحات انجام‌شده در بارگذاری کاتالیست واحد آیزوماکس شماره یک شرکت، اصلاحات انجام‌شده در شرایط واحدهای آیزوماکس در جهت تولید دیزل یورو، بررسی مشکلات خلأ در مبدل Surface Condenser واحد آیزوماکس یک و اصلاحات صورت گرفته در کاهش هدررفت آمین در واحدهای هیدروژن و قطع انتی فوم در این واحدها.

گفتنی است دکتر حسن نیلی استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز و معاون مرکز ویروس شناسی دانشگاه اصفهان نیز که در این جلسه حضور داشت، به ارائه پژوهش‌های انجام‌شده در برابر کاهش ابتلا به ویروس کرونا پرداخت.
اسامی پژوهشگران و فناوران برتر شرکت پالایش نفت اصفهان
پژوهشگران برتر: دکتر ابوالفضل غریبی، دکتر سعید برزی
فناور برتر: مهندس روح ا… جوانی

 

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.