پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرستاران

  • 30 آذر 1399
  • 10:15
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3366 بازدید
  • Article Rating
دیدار صمیمی مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرستاران

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با پرستاران بخش بهداشت و درمان این شرکت دیدار و این روز را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مهندس نامور به همراه جمعی از روسا و مسئولان پالایشگاه به منظور تبریک روز پرستار، با حضور در مرکز درمانی پالایشگاه بندرعباس، با پرستاران و کارکنان بخش بهداشت و درمان این شرکت دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان اینکه حرفه پرستاری، حرفه ای مقدس است گفت: در حدود یک سال اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا پرستاران و کل کادر درمان به منظور کمک به بیماران و حفظ سلامت جامعه زحمات بسیاری را متقبل شدند.

مهندس نامور ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) به پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش بهداشت و درمان پالایشگاه بندرعباس و درمانگاه امام رضا (ع) شهرک مروارید افزود: با شیوع بیماری کرونا و حجم گسترده بیماران در جامعه، پرستاران رسالت و تعهد سنگینی را در قبال سلامت جامعه عهده دار شدند و همه شاهد بودیم که در این مسیر از سلامتی و جان خود نیز گذشتند.

دکتر کرباسچی معاون بهداشتی درمانی صنعت نفت منطقه هرمزگان نیز با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: در مدت شیوع بیماری کرونا پرستاران به وظیفه خود به بهترین شکل عمل کردند و آنچه که باید انجام می شد را با تمام توان انجام دادند.

وی افزود: از مجموعه شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز تشکر می کنیم که از زمان شیوع بیماری کووید 19 به منظور کنترل بهتر و جلوگیری از شیوع بیماری و حفظ سلامت کارکنان مجموعه، حمایت های کامل را از بخش بهداشت و درمان داشتند و امکانات لازم را به منظور رعایت هرچه بهتر دستورالعملهای بهداشتی فراهم کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.