شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

رونمایی از بزرگ‌ترین ماکت یک سازه صنعتی در جهان

  • 20 آذر 1399
  • 13:36
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3266 بازدید
  • Article Rating
رونمایی از بزرگ‌ترین ماکت یک سازه صنعتی در جهان

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن اعلام خبر رونمایی از ماکت مجازی این پالایشگاه، بیان داشت: این ماکت بزرگ‌ترین ماکت از یک سازه صنعتی در جهان محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، «نرگس صداقت» در تشریح مشخصات و ویژگی‌های ماکت مجازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این ماکت در نمایشگری لمسی به ابعاد ۱۰۰ اینچ، بیش از ۷۰۰ هکتار از بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را شبیه سازی کرده است.

وی اضافه کرد: در این ماکت تمام واحدهای فرآیندی و جانمایی سازه‌های عملیاتی و اداری پالایشگاه با جزئیات کامل تصویر شده است و با پویانمایی، فرد می‌تواند در تمام قسمت‌ها به صورت مجازی بازدید کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تشریح کرد: این اقدام ضمن حفظ ایمنی بازدیدکننده، امکان مشاهده تمام فرآیندها را برای وی میسر خواهد کرد و گامی اساسی در راستای بازدید ایمن، هدفمند و علمی از این پالایشگاه خواهد بود که در زمان بروز بحران نیز می‌تواند در دفع مخاطرات بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: این ماکت مجازی در بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان و برای ارتقا اشراف آن‌ها از روند تولید در یک پالایشگاه مؤثر خواهد بود و می‌تواند خودباوری را در نسل جوان تقویت کند.

صداقت در پایان این ماکت را بزرگ‌ترین ماکت مجازی از یک سازه صنعتی در جهان خواند و افزود: تمام تلاش در راستای شبیه‌سازی دقیق این پالایشگاه صورت گرفته است و از این پس بازدیدها از ابر پالایشگاه استراتژیک ستاره خلیج فارس با ضریب اطمینان بیشتری صورت خواهد گرفت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.