شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

پیام ناصر عاشوری برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات

  • 26 خرداد 1400
  • 13:24
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3605 بازدید
  • Article Rating
پیام ناصر عاشوری برای دعوت مردم به شرکت در انتخابات

ناصر عاشوری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت:

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي در شرایطی برگزار می‌شود که کشور از جهات گوناگونی، با گرفتاری‌ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه، همه‌گیری کرونا، نارسایی‌های ناشی از حفره‌های قانونی و سوء‌مدیریت‌ها در دستگاه‌های مختلف، این رسالت را بر دوش ملت ایران می‌گذارد تا با شرکت در انتخابات و استفاده از حق خود، برای ۴سال آینده کشور ریل‌گذاری کنند؛ ان‌شاءالله.

اکنون در این مقطع زمانی، نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری در دهه پنجم عمر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود که از چند منظر دارای اهمیت است؛
مخالفان و معاندین، القای شبهاتی چون مهندسی انتخابات، مشارکت پایین و ... را در دستور کار خود قرار داده‌اند که خنثی‌کننده این شبهات تنها از مسیر مشارکت حداکثری مورد اشاره‌ی مقام معظم رهبری عبور می‌کند؛ به عبارت دیگر با مشارکت گسترده مردمی پای صندوق‌های رای، مردم ایران خط بطلانی بر شائبه‌افکنی‌ها درباره انتخابات خواهند کشید؛ ان‌شاءالله.

نکته دیگر اهمیت انتخابات و تاثیر آن بر امنیت ملی است. دشمنان سال ۹۸ با ترور شهید سردار قاسم سلیمانی خواستند امنیت ملی ایران را دچار خدشه کنند که در مقابل مردم با حضور گسترده در تشییع پیکر این شهید والامقام این پیام را به آمران و قاتلان شهید سلیمانی مخابره کردند که با ترور او، صدها سلیمانی دیگر روییده‌اند و مردم ایران نه تنها مرعوب سیاست‌های ترور آنها نشده‌اند بلکه بیش از گذشته به راه و مسلک شهید سلیمانی علاقه‌مند شده‌اند.

حالا در آستانه انتخابات پیش‌رو نیز مردم با حضور پر شور و شعور خود پای صندوق‌های رای به مانند تشییع شهید سلیمانی نشان خواهند داد که امنیت ملی خود را در هر شکل و لباسی بر هر مساله دیگر ترجیح می‌دهند و هر برگه رای را تبدیل به یک سنگر برابر دشمنان این مرز و بوم خواهند کرد.

در پایان از مردم محجوب و نجیب ایران علی‌الخصوص از همكاران عزيز در صنعت پالايش نفت دعوت می‌كنم تا فارغ از هر گونه تفاوت نظر، با حضور پای صندوق‌ رای ضمن استفاده از حق مدنی و اجتماعی خود در چرخه‌ی دموکراسی، با مشارکت حداکثری‌شان سنگر کشور برابر دشمنان مستحکم‌تر از قبل کنند؛ ان‌شاءالله.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.