شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شرکت پالایش نفت اصفهان

  • 13 دی 1400
  • 13:54
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1653 بازدید
  • Article Rating
بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شرکت پالایش نفت اصفهان

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور مقام‌های استانی، مدیران و کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان  در سالن همایش  این شرکت برگزار شد.
در ابتدای این مراسم  محمدصادق حاجیان رئیس روابط عمومی متن پیام مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان را قرائت کرد. در این متن آمده بود:
«با درود و سلام به ارواح طیبه شهیدان و امام شهیدان و آرزوی طول عمر با عزت همراه با سلامتی مقام معظم رهبری مدظله العالی،  دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، همچنین ایام فاطمیه را گرامی می دارم. بدون تردید امنیت امروز منطقه و کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت ها و ایثارگری های حاج قاسم سلیمانی هاست.
شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی است. این شهید والامقام هرگز فکری جز تلاش در جهت عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نپروراند و  همواره  با نگاهی که   تابع  افق نگاه مقام معظم رهبری بود،  عمر پربرکت خویش  را صرف مبارزه با ظالمان کرد.
 دشمنان  پنداشتند که با شهادت سردار،  ضربه ای بزرگ به ایران وارد کرده اند. اما بنابر فرمایش مقام معظم رهبری  از این موضوع غافل بودند  که “به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد”چرا که “شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است.”  درود بر شرف پاک حاج قاسم سلیمانی و تمام شهدای گرانقدر صدر اسلام تا زمان کنونی!
اینجانب باردیگر فرارسیدن  ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی به ویژه  همکاران عزیزم در شرکت پالایش نفت اصفهان تسلیت عرض می نمایم . انشاا… در سایه سار عنایات الهی و رهبری مقام معظم رهبری با تلاش در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوی اسلامی و حذف دشمنان ظالم دنیا موفق وپیروز باشیم  و با حرکت در این مسیر انتقام خون شهیدان کشورمان را از آنان بگیریم. “
پس ازآن، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه به عنوان سخنران  مراسم، با بیان اینکه روحیه انقلابی¬گری سردار سلیمانی،  نقطه عطف امنیت منطقه و ترس دشمنان از ایشان بود اظهار داشت: ما به عنوان پیروان راه شهیدان اسلام و بزرگانی همچون حاج قاسم سلیمانی باید با بهره¬مندی از ظرفیت جوانان، نخبگان و دانشمندان، روحیه انقلابی گری خود و تک تک هموطنان عزیزمان  را تقویت کنیم تا فلسفه وجود و حضورمان را  در جهت پیشرفت کشور و انجام هر چه بهتر مسئولیت هایی که بر عهده داریم  به  منصه ظهور برسانیم .
سرهنگ حمیدرضا مجیری  به شهیدان جمهوری اسلامی در این سالها اشاره کرد و تصریح نمود: دشمنان نخبگان ما را هدف قرار داده اند؛ ما برای حفظ این مرز و بوم دانشمندان بزرگواری  همچون شهید فخری زاده، شهید  شهریاری و شهید حسین پورها  را از دست داده ایم. مزدوران با شناسایی نخبگان به دنبال وارد کردن  ضربه های سنگین به کشورمان هستند؛ در این راستا تنها راه علاج مبارزه با دشمنان اسلام، اشاعه  و حفظ روحیه انقلابی گری است چرا که با تسری این روحیه در جامعه انشاا… می توانیم اهداف شوم¬شان را منتفی کنیم.
مزین و معطر نمودن سالن همایش با پرچم سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اجرای برنامه تواشیح و مداحی از دیگر برنامه های این روز بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.