پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در اولین روز کاری سال نو با کارکنان

  • 01 فروردین 1401
  • 10:10
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 747 بازدید
  • Article Rating
بازدید نوروزی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در اولین روز کاری سال نو با کارکنان

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در نخستین روز از سال نو در واحدهای مختلف عملیاتی شرکت حضور یافت و آغاز سال جدید را را به همکاران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان امروز دوشنبه یک فروردین ماه، دکتر محسن قدیری، به همراهی رئیس هیئت مدیره و تعدادی از مدیران شرکت صبح امروز، با حضور در واحدهای عملیاتی، فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ و قرن ۱۵ را به تمامی کارکنان حاضر در شرکت تبریک گفت و در ادامه با آنان به گفتگو پرداخت.
طی این بازدید ها، مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی کارکنان شرکت در حوزه های مختلف اعم از زندگی شخصی و حوزه کاری اظهار داشت : در سال پیش رو باید نسبت به سال گذشته از هر نظر پیشرفت و ارتقاء کرده باشیم و در هر مرحله از زندگی با استفاده از تجارب گذشته، خود را توانمندتر سازیم و این کارآمد ترکردن ها را برای پیشبرد اهداف کلان هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همچنین اعتلای کشور استفاده نماییم.
وی خاطرنشان کرد : با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین”، باید برای تحقق این شعار تمامی توانمان را به کار گیریم و با برنامه ریزی های دقیق و منظم ، پیگیری های مستمر و موثر و همچنین با داشتن پشتکار و دقت در اجرای تمامی امور محوله بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.
بازدید از شرکت نفت سپاهان نیز ازدیگر برنامه های این روز بود.
گفتنی است در زمان سال تحویل نیز مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در مجتمع بنزین سازی شرکت حضور یافت و سال تحویل را با همکاران خود آغاز کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.