پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

در برنامه تلويزيوني «يك شهر ضيافت» روي داد

  • 31 فروردین 1401
  • 09:58
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 674 بازدید
  • Article Rating
در برنامه تلويزيوني «يك شهر ضيافت» روي داد

كمك مالي 500 ميليون توماني شركت پالايش نفت اصفهان به محکومين مالی جرایم غیر عمد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان، این شرکت در ماه مبارک رمضان با اختصاص مبلغ 5 ميليارد ريال کمک نقدي، مقدمات آزادي تعدادي از زندانيان جرائم غير عمد را رقم زد تا ايشان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

با حضور رئيس روابط عمومي در برنامه تلويزيوني "يك شهر ضيافت" كه در ايام ماه مبارك رمضان از شبكه 5 استاني اصفهان، پخش می‌گردد، پالايشگاه اصفهان با تقديم 500 ميليون تومان در جهت آزادي زندانيان جرائم غير عمد مشاركت نمود و با اين كار خداپسندانه چند تن از زندانيان، به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدرضا زائري در اين برنامه به فعالیت‌های پالايشگاه در جهت اجراي مسئولیت‌های اجتماعي اشاره كرد و گفت: شركت پالايش نفت اصفهان ضمن انجام وظايف عملياتي و تأمين فرآورده‌های نفتي مورد نياز كشور و تحويل خوراك به پنج شرکت پايين دستي، توجه به شرايط و وضعيت استان و كشور را جزو وظايف خويش می‌داند .و در اين جهت در چند سال اخير بسته هاي معيشتي شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، تن ماهي، عدس، ماش و سويا تهيه و  در بين نيازمندان توزيع مي كند.

همچنين در ايام شيوع كرونا ضمن پرداخت 9 ميليارد تومان در جهت مقابله با كرونا، به شهرداري اصفهان و دانشگاه علوم پزشكي اصفهان به طور مستمر بسته‌های بهداشتي اعم از ماسك، ژل و اسپری ضدعفونی‌کننده تهيه و در بيمارستان ها توزيع كرده است. اين شركت در كنار فعالیت روزمره بيش از 400 هزار ليتر ماده ضدعفونی‌کننده نيز براي سازمان‌ها وادارات متقاضي اصفهان توليد و توزيع كرده است.

همچنين 1500 تبلت به دانش آموزان تحت پوشش كميته امداد امام (ره) اهدا كرده است.

گفتني است برنامه یک شهر ضیافت در راستای کمک برای آزادی مددجویان زندانی جرایم غیر عمد در طول ماه مبارک رمضان هرروز پیش از افطار از سیمای مرکز اصفهان اجرا می‌شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.