جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

کارکنان پیمانکاری پالایشگاه اصفهان تبدیل وضعیت شغلی می شوند

  • 28 خرداد 1401
  • 08:26
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3032 بازدید
  • Article Rating
کارکنان پیمانکاری پالایشگاه اصفهان تبدیل وضعیت شغلی می شوند

 

۱۲۵۰ نفر از کارکنان پالایشگاه اصفهان از قرارداد پیمانی به قرار مستقیم تبدیل وضعیت می شوند تا امنیت شغلی آنها تضمین شود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در مراسم تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان این شرکت که در محل این شرکت برگزار شد با بیان این که شرکت پالایش نفت اصفهان بر اساس برنامه راهبردی تدوین شده تا سال ۱۴۰۵ به یک پتروپالایش موفق در خاورمیانه تبدیل خواهد شد گفت: نیروی انسانی این شرکت که قرار است آن را در سال ۱۴۰۵ به یک پترو پالایش موفق تبدیل کند نباید قراردادی باشد.
محسن قدیری افزود: تحقق اهداف هر سازمان در گرو توجه به نیروی انسانی بوده و هنگامی نیروی انسانی یک سازمان به خود شکوفایی می رسند که سازمان برای آنان انگیزه و امنیت ایجاد کند.
وی با اشاره به این که ۸۰ درصد سرمایه شرکت پالایش نفت اصفهان را نیروی انسانی تشکیل می دهد گفت: اگر این شرکت برای کارکنان خود انگیزه و امنیت کافی ایجاد کند اهداف بلند آن در افق ۱۴۰۵ محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: تبدیل وضعیت کارکنان این شرکت هیچ هزینه اضافه به آن تحمیل نخواهد کرد و هزینه ای که شرکت قبلا به پیمانکار در قالب هزینه بالاسری می داد اکنون بین نیروهای قرارداد مستقیم می کند.
قدیری با بیان این که تمام نیروهای شرکت پالایش نفت اصفهان تعدیل مدرک شده اند تا تفاوتی بین آنان ایجاد نشود گفت: این امکان برای کارکنان قرارداد مستقیم نیز فراهم شده که بتوانند از واحدهای مسکونی سازمانی این شرکت در شهرک شهید محمد منتظری استفاده کنند.
او در ادامه عامل توسعه پایدار و توسعه متوازن شرکت پالایش نفت اصفهان را داشتن برنامه جامع، جلوگیری از دوباره کاری ها، توجه به استانداردسازی ها، داشتن جدول داده های درست، بسیج منابع و امکانات، هدایت و نظارت درست، بهبود مستمر و همچنین برنامه ریزی منابع کسب و کار اعلام کرد و افزود: نداشتن جدول داده های درست سبب دوباره کاری ها می شود.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: یکی از مشکلات اساسی این شرکت برای تبدیل شدن به پتروپالایش اشکال در ساختار سازمانی همچون نبود اداره کنترل کیفیت در واحد مهندسی و واحد میترینگ و همچنین سازماندهی نیروها بود که این مشکلات در حال رفع شدن است.
قدیری یادآور شد: شرکت پالایش نفت اصفهان بر اساس برنامه راهبردی تا سال ۱۴۰۵ به یک پتروپالایش موفق در خاورمیانه تبدیل خواهد شد و تمام برنامه ریزی های لازم در این رابطه انجام شده است.
امام جمعه شاهین شهر نیز در این مراسم با بیان این که توجه به نیروی انسانی و مشکلات آنها انگیزه آنان را برای انجام کار افزایش می دهد گفت: تدبیر مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان در تبدیل وضعیت کارکنان بهره وری شرکت را افزایش خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی با اشاره به این که بر اساس تحقیقات انجام شده مردم کشورمان ۵۴ برابر بیشتر از مردم سایر کشورها اخبار منفی می شنوند و آنرا در شبکه های مجازی باز نشر می دهند و همچنین و ۵۶ برابر بیشتر از مردم سایر کشورها اخبار دروغ و ناامید کنند می شنوند افزود: این مسائل باعث تلاطم روحی و اظطراب در مردم شده و وظیفه ما در این رابطه امید بخشی است.
وی با بیان این که بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از تهاجم فرهنگی بوده و مردم کشورمان تحت تاثیر تبلیغات دروغ دشمنان و هجمه فرهنگی قرار گرفته اند، بر توجه ویژه مسئولان به مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت: برای مقابله با این هجمه های فرهنگی باید سهم و نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.