جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ارائه دستاوردهای و توانمندی شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت

  • 25 اردیبهشت 1401
  • 08:40
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 679 بازدید
  • Article Rating
 ارائه دستاوردهای و توانمندی شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت

شرکت پالایش نفت بندرعباس با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به ارائه دستاوردها و توانمندیهای خود در زمینه پالایش و طرح های توسعه این پالایشگاه پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت مطابق با دوره‌های پیش از شیوع بیماری کرونا اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه که با استقبال گسترده شرکتهای داخلی و خارجی همراه بود، ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت‌های خارجی حضور داشتند.

رونق تولید، حمایت از فعالان داخلی صنعت نفت به ویژه سازندگان کالاها و تجهیزات نفتی و شرکتهای اکتشاف تولید ایرانی و جذب سرمایه، تعامل شرکت های مطرح صنعت نفت و شرکت های دانش بنیان و انتقال فناوری مهمترین رویکرد برگزاری این نمایشگاه اعلام شده است.

بر اساس این گزارش شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز همراه با مجموعه انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت در کنار دیگر پالایشگاه های کشور با حضور کارشناسان خود در بخشهای فنی مهندسی و پالایش، بازرسی فنی، بازاریابی و فروش و تدارکات به تبادل اطلاعات با شرکتهای سازنده و تامین کنندگان فعال کالا و قطعات در عرصه صنعت نفت پرداخت.

دکتر هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران با اشاره به اینکه نمایشگاه نفت یک فرصت بسیار خوب برای شرکت‌های داخلی و خارجی است که بتوانند توانمندی‌های خودشان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند گفت: در این نمایشگاه مدیران صنعت نفت کشور با آخرین توانمندی و ظرفیت شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به ویژه شرکت‌های ایرانی آشنا می‌شوند. ما می‌توانیم حداکثر استفاده را از شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های طراح و سازنده ببریم.

توانمندسازی بخش خصوصی و کسب دانش و بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت و کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی، آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاوردهای نوین صنعت نفت به همراه ایجاد مقدمات تعاملات بیشتر و همکاری‌های گسترده در صنعت نفت در عرصه بین‌الملل و  ایجاد حس خودباروی خود اتکایی ملی هدفی است که در این نمایشگاه دنبال شده است.

در این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگ اکتشاف و تولید (E&P)، پیمانکاران بزرگ عمومی (GC)، شرکت‌های بهره‌بردار نفت و گاز، شرکت‌های سرمایه‌گذار، شرکت‌های EPC و فراساحل، تولیدکنندگان تجهیزات صنعتی، ماشین‌های دوار (توربیون، پمپ، کمپرسور) تولیدکنندگان شیرآلات صنعتی و لوله، تولیدکنندگان تجهیزات برق و ابزار دقیق و مخابرات، تولیدکنندگان تجهیزات فرآیندی، صنایع پایین‌دستی در حوزه پالایش و پتروشیمی و انجمن‌های تولیدی حضور فعالی داشتند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.