پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

افزایش ۸۵ درصدی ظرفیت پالایش در پالایشگاه نفت اصفهان مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان گفت: ظرفیت پالایش نفت خام در شرکت پالایش نفت اصفهان از ۲۰۰ هزار به ۳۷۵ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

  • 12 تیر 1401
  • 09:18
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 652 بازدید
  • Article Rating
افزایش ۸۵ درصدی ظرفیت پالایش در پالایشگاه نفت اصفهان مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان گفت: ظرفیت پالایش نفت خام در شرکت پالایش نفت اصفهان از ۲۰۰ هزار به ۳۷۵ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان گفت: ظرفیت پالایش نفت خام در شرکت پالایش نفت اصفهان از ۲۰۰ هزار به ۳۷۵ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از شانا، محسن قدیری در بازدید رییس هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار از بخش‌های مختلف این شرکت، توسعه پایدار و متوازن را مهمترین رویکرد این شرکت دانست و گفت: پالایشگاه نفت اصفهان ۲۵ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند.

وی افزود: تبدیل شرکت پالایش نفت به هلدینگ موفق پتروپالایش با تحقق بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه تا افق ۱۴۰۵ دیگر برنامه راهبردی پالایشگاه است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان با اشاره به بالارفتن ضریب پیچیدگی با اجرای طرح‌های توسعه‌ای در حال اجرا گفت: این شرکت به‌عنوان تامین کننده خوراک پنج شرکت بزرگ تولیدی نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.

محسن خدابخشی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار هم در این بازدید با اشاره به این که پالایشگاه اصفهان ۵۰ میلیون سهامدار دارد، گفت: ارزش افزوده و زنجیره ارزش این سهام در راهبردهای پیش رو و گام‌های آینده در پالایشگاه اصفهان به خوبی تبیین شده است.

وی با بیان اینکه مشکل برق و آب و انرژی موضوعی است که بسیاری از صنایع با آن روبه‌رو هستند و نیازمند مدیریت است، اعتماد به متخصصان داخلی درحوزه تولید کاتالیست‌ها و بازگشت سرمایه و بی‌نیازی کشور از واردات بعضی از قطعات پالایشگاهی را در این شرکت قابل تحسین دانست.

بر پایه این گزارش، وکیوم باتوم، نفت سفید ویژه، نفتا، پلاتفرمیت و روغن خام از جمله محصولات ویژه‌ای است که خوراک شرکت‌های پالایش نفت، صنایع شیمیایی ایران، پتروشیمی اراک، پتروشیمی اصفهان و نفت سپاهان را تشکیل می‌دهد

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.