جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ارائه گزارش اقدامات زیست محیطی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به رئیس سازمان محیط زیست

  • 02 آذر 1401
  • 09:37
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 565 بازدید
  • Article Rating
ارائه گزارش اقدامات زیست محیطی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به رئیس سازمان محیط زیست

 

گزارش اقدامات زیست محیطی هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی یک سال اخیر در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ارائه شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمائی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در تهران در حال برگزاری است.این نمایشگاه از ۲۹ آبان ماه آغاز به کار کرده و تا امروز ۲ آذر ماه به کار خود ادامه خواهد داد.
در این نمایشگاه وزارت نفت و شرکت‌های تابعه از جمله هلدینگ پتروپالایش اصفهان حضور فعال داشته و دستاوردهای این مجموعه در معرض دید بازدیدکنندگان و مسئولان قرار گرفته است.
محسن حیدری، رئیس واحد محیط زیست هلدینگ پتروپالایش اصفهان به بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از غرفه این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این بازدید گزارش مختصری از فعالیت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در زمینه اجرای ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده و اقدامات زیست محیطی این شرکت به علی سلاجقه ارائه دادیم.
وی افزود: هلدینگ پتروپالایش اصفهان طی یک سال گذشته اقدامات ارزنده‌ای را در راستای کاهش آلاینده‌های جوی انجام داده که از مهمترین آنها راهاندازی واحد تصفیه گازوئیل و حذف روزانه ۳۰۰ تن گوگرد از هوا بوده است.
رئیس واحد محیط زیست هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در زمینه کاهش مصرف آب و بازچرخانی آب نیز این شرکت اقدامات ارزنده‌ای را انجام و همچنین در دستور کار دارد، ابراز داشت: از آن جمله میتوان به خرید پساب از سه شهر استان شامل اصفهان، شاهین شهر و گز نام برد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.